czwartek, 6 czerwca 2013

Jest super

Już ponad miesiąc po operacji a ja czuję się świetnie.

Na wadze ponad 11 kg mniej i znowu codziennie ubywa mi około 300g.
Staram się chodzić na spacery co drugi dzień około 4-5 km a niedługo zapisuję się na aquafitness.
Wstydzę się rozebrać przed grupą super lasek,ale muszę się przemóc.Mam nadzieję potem skoczyć na saunę z podczerwienią ,podobno jest boska jeśli chodzi o spalanie tłuszczu i oczyszczanie organizmu z toksyn.
Niestety przede mną tydzień wyjazdowy na garnuszku hotelowym który tłusty jest niesamowicie,bo już tam bywałam.
Nawet gdybym chciała zjeść samą zupę to i tak pójdzie mi w biodra,bo łyżka w tej zupie staje.
Nie mam wyjścia,przed zajęciami muszę zaliczać długie spacery z psami,inaczej znowu przytyję.
 Zbiera mi się woda w organiźmie niestety,a piję dużo,jem zdrowo-czas odwiedzić lekarza .
Musiałam przełożyć kontrolę opaski ,nie pasowała mi wizyta w tą sobotę,pojadę na początku lipca.
I tak by mnie nie docisnął,czuję ból jedząc niemal cokolwiek a wczoraj gdy zjadłam zajgonkę leciałam biegiem do toalety w restauracji-ból był potworny,musiałam zwrócić.
Co do diety-jem zdrowo!
Nie rózni się moje jedzenie jakoś specjalnie od tego co jadłam wcześniej,ale teraz zwracam bardzo dużą uwagę na to,aby w diecie nie było wogóle cukru,sama wszystko robię w domu i nie jemy nic przetworzonego.
Plus piję jak smok.
Załapałam straszną fazę na białko w jakiejkolwiek postaci-zachciało mi się wędliny-więc kupuję taką bez konserwantów,zajadam sery białe,ryby wędzone,jajka.
Wymyśliłam sobie pasty kanapkowe na śniadanie które są wspaniałe w samku i zdrowe,
nie zmieszczę w siebie jednej kromki chleba co jest super;)
 Pasta z jajek,makreli,szczypiorku i oleju lnianego powyżej.Pyszna.

 Pasta z jajek,szczypiorku ,szynki i oleju lnianego.Moja ulubiona!
 Naleśniki z mąki orkiszowej z soczewicą,celbulą i twarogiem zamiast jogurtu plus czosnek.
Wspaniałe guacamole-dojrzałe awokado(musi dojrzewać zamknięte w reklamówce z jabłkami),pomidory,czosnek,olej lniany.Po takim śniadaniu jestem pełna ponad 4 godziny.

Jak widać jedzenie pyszne,ale i zdrowe.Tłuszczu używam,ale dobrego.Nie smażę,piekę.




1 komentarz:

  1. Super to wygląda i na pewno jest przepyszne:) psychosis

    OdpowiedzUsuń